آموخته های چارلی چاپلین
طلایه دار

* آموخته ام تنها کسی که من را در زندگی شاد می کند ، کسی است که به من بگوید : « تو، من را شاد کردی! »

* آموخته ام هرگز نباید به هدیه ای از طرف کودکی ، «نه» گفت .

* آموخته ام همیشه برای کسی که به هیچ عنوان قادر به کمک کردنش نیستم ، دعا کنم .

* آموخته ام مهم نیست زندگی تا چه حد انتظار جدی بودن را دارد ؛ همه ما احتیاج به دوستی داریم که لحظه ای با او و دور از جدی بودن باشیم .

* آموخته ام گاهی تمام چیزهایی که یک نفر می خواهد ، فقط دستی است برای گرفتن دست او و قلبی است برای فهمیدن او .

* آموخته ام راه رفتن کنار پدرم در یک شب تابستانی در کودکی ، شگفت انگیز ترین چیز در بزرگسالی است . 

* اموخته ام زندگی مانند دستمال لوله ای است که هر چه به انتهایش نزدیک می شویم ، سریع تر حرکت می کند . 

* آموخته ام پول شخصیت نمی خرد . 

* آموخته ام که تنها اتفاقات کوچک روزانه است که زندگی را تماشایی می کند . 

* آموخته ام خداوند ، همه چبز را در یک روز نیافرید ، پس چه چیز موجب شد من بیندیشم که می توانم همه چیز را در یک روز به دست آورم؟! 

* آموخته ام چشم پوشی از حقایق ، آنها را تغییر نمی دهد . 

* آموخته ام این عشق است که زخم ها را شفا میدهد نه زمان .

* آموخته ام زندگی ، دشوار است اما من ، از او سخت ترم .

* اموخته ام لبخند ، ارزان ترین راهی است که می شود با آن ، نگاه را وسعت داد .

منبع : مجله شادکامی



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





دو شنبه 13 شهريور 1391برچسب:چارلی چاپلین, :: 17:51 :: نويسنده : قطره از دریا

درباره وبلاگ

سلام و خیرمقدم به شما روز،ساعت،دقیقه و ثانیه هاتون آسمانی و طلایی.به وبلاگ من خوش آمدید امیدوارم با مطالب وبلاگم این لحظاتی رو که مهمان من هستید بتوانم با جرعه ای انرژی مثبت و آرامش از نگاه های مهربانتان پذیرایی کنم با احترام
نويسندگان


خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 14
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 20
بازدید ماه : 212
بازدید کل : 208576
تعداد مطالب : 188
تعداد نظرات : 54
تعداد آنلاین : 1

مرجع کد اهنگ


کد متحرک کردن عنوان وب