آن چه از مادرم آموختم
طلایه دار

*.« ایمان » گنجینه ارزشمندی ست که در تمامی شرایط پر فراز و نشیب زندگی ، انسان را از فرو پاشی حفظ می کند و هر چه عمیق تر گردد ، آرامش بیشتری را نصیب می گرداند.

*. شاید گاهی « انتقام » بتواند آتش خشم درون را مدتی فرو نشاند اما هرگز آن را خاموش و سرد نمی کند در حالی که « گذشت » چنان چه از اعماق جان جوشیده باشد و آن را باور داشته باشیم ، آتش خشم را به نسیم خنکی مبدل می سازد که روح را شادابی می بخشد و جایگاهی رفیع برای انسان به ارمغان می آورد.

*. « صبر » شاه کلید تمامی موفقیت ها و شادکامی هاست و انسان صبور ، هیچ گاه به واقع طعم تلخ شکست را تجربه نخواهد کرد و همواره یک گام از دیگران پیش است زیرا باور دارد که در هر آنچه رخ می دهد ، قطعا خیر و برکتی نیکو نهفته است.

*. زندگی پر نشاط ، تنها از مسیر برقراری ارتباطی پویا میان سه ضلع مثلث شادکامی یعنی « ایمان » ، « گذشت » و « صبر » ممکن است و هر جوانه ای را که امروز در دشت سینه می کاریم و با عشق آبیاری می کنیم ، در فردایی نزدیک ،جنگلی سبز را نوید بخش خواهد بود.

منبع:مجله شادکامی

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





چهار شنبه 1 آذر 1391برچسب:زندگی,صبر,نشاط, :: 19:50 :: نويسنده : قطره از دریا

درباره وبلاگ

سلام و خیرمقدم به شما روز،ساعت،دقیقه و ثانیه هاتون آسمانی و طلایی.به وبلاگ من خوش آمدید امیدوارم با مطالب وبلاگم این لحظاتی رو که مهمان من هستید بتوانم با جرعه ای انرژی مثبت و آرامش از نگاه های مهربانتان پذیرایی کنم با احترام
نويسندگان


خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 9
بازدید ماه : 201
بازدید کل : 208565
تعداد مطالب : 188
تعداد نظرات : 54
تعداد آنلاین : 1

مرجع کد اهنگ


کد متحرک کردن عنوان وب