شما استثنایی هستید
طلایه دار

یک سخنران مشهور سمینارش را با در دست گرفتن بیست دلار اسکناس شروع کرد. او پرسید : چه کسی این بیست دلار را می خواهد ؟ دست ها بالا رفت. او گفت : من این بیست دلار را به یکی از شما می دهم. اما اول اجازه دهید کاری انجام دهم.

او اسکناس ها را مچاله کرد و پرسید چه کسی هنوز این ها را می خواهد ؟  باز هم دست ها بالا بودند. او جواب داد خوب. اگر این کار را کنم چه ؟

او پول ها را روی زمین انداخت و با کفش هایش آنها را لگد کرد ، بعد آنها را برداشت و گفت : مچاله و کثیف هستند حالا چه کسی آنها را می خواهد ؟ باز هم دستها بالا بودند. سپس گفت : هیچ اهمیتی ندارد که من با پول ها چه کردم شما هنوز هم آنها را می خواستید چون ارزشش کم نشد و هنوز هم بیست دلار می ارزید.

اوقات زیادی ما در زندگی رها میشویم ، مچاله می شویم و با تصمیم هایی که میگیریم و حوادثی که به سراغ ما می آیند آلوده می شویم و ما فکر می کنیم که بی ارزش شده ایم اما هیچ اهمیتی ندارد که چه چیزی اتفاق افتاده یا چه چیزی اتفاق خواهد افتاد. شما هرگز ارزش خود را از دست نمی دهید. کثیف یا تمیز ، مچاله یا چین دار. شما هنوز برای کسانی که شما را دوست دارند بسیار ارزشمند هستید. ارزش ما در کاری که انجام میدهیم یا کسی که می شناسیم نمی اید ، ارزش ما در این جمله است : ما که هستیم ؟

هیچ وقت فراموش نکنید که شما استثنایی هستید

منبع : ماهنامه مدیریت خانه

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





یک شنبه 19 خرداد 1392برچسب:اسکناس,استثنایی, :: 16:51 :: نويسنده : قطره از دریا

درباره وبلاگ

سلام و خیرمقدم به شما روز،ساعت،دقیقه و ثانیه هاتون آسمانی و طلایی.به وبلاگ من خوش آمدید امیدوارم با مطالب وبلاگم این لحظاتی رو که مهمان من هستید بتوانم با جرعه ای انرژی مثبت و آرامش از نگاه های مهربانتان پذیرایی کنم با احترام
نويسندگان


خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 9
بازدید ماه : 201
بازدید کل : 208565
تعداد مطالب : 188
تعداد نظرات : 54
تعداد آنلاین : 1

مرجع کد اهنگ


کد متحرک کردن عنوان وب