بر محمل نیاز....
طلایه دار

الهی ! بر هر که داغ محبت خود نهادی ، خرمن وجودش را به باد نیستی در دادی.

الهی ! همه ی آتش ها ، بی محبت تو سرد است و همه ی نعمت ها ، بی لطف تو درد است.

الهی ! مخلصان به محبت تو می نازند و عاشقان به سوی تو می تازند.

الهی ! محبت تو گلی ست ، محنت و بلا خار آن کدام دل است که نیست گرفتار آن؟

الهی ! از هر دو جهان ، محبت تو گزیدم و جامه ی بلا بریدم و پرده ی عافیت دریدم.

الهی ! اگر مستم و اگر دیوانه ام ، از مقیمان این آستانه ام ، آشنایی با خود ده که از کائنات ، بیگانه ام.

الهی ! تو بر رحمت خود و من بر حاجت خویش ، تو توانگری و من درویش.

الهی ! به حق آنکه تو را هیچ حاجت نیست ، رحمت کن بر آنکه او را هیچ حجت نیست.

فراز هایی از مناجات نامه خواجه عبدا... انصاری



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





جمعه 14 تير 1392برچسب:الهی,الهی نامه, :: 14:14 :: نويسنده : قطره از دریا

درباره وبلاگ

سلام و خیرمقدم به شما روز،ساعت،دقیقه و ثانیه هاتون آسمانی و طلایی.به وبلاگ من خوش آمدید امیدوارم با مطالب وبلاگم این لحظاتی رو که مهمان من هستید بتوانم با جرعه ای انرژی مثبت و آرامش از نگاه های مهربانتان پذیرایی کنم با احترام
نويسندگان


خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 17
بازدید ماه : 209
بازدید کل : 208573
تعداد مطالب : 188
تعداد نظرات : 54
تعداد آنلاین : 1

مرجع کد اهنگ


کد متحرک کردن عنوان وب