طلایه دار

به سوی شادکامی 2

1.آیا برای رویارویی بهتر با انتقادها و غلبه آسان تر بر ناامیدی ها،خود را با سپر مقاومت تجهیز کرده اید؟بدانید که این سپر با القای اعتماد به نفس منفی،انرژی مثبت لحظه های شاد زندگی را از شما می رباید.اگر از چنین سپری استفاده می کنید خیلی زود آن را کنار بگذارید تا با پذیرش گاه به گاه خطر شکست،شادی های زندگی را بهتر لمس کنید.

2.بهتر است در اوج افسردگی نیز این نکته را از یاد نبرید که اگر در مقابل خوشی ها،غم،درد،بد شانسی و مانند آنها وجود نداشته باشند،هرگز شادی ها را احساس نخواهید کرد.

3.هورمون شادی آور (سروتونین،serotonin)یکی از ترکیباتی است که احساس نشاط را به وجود می آورد و ثبات روانی فرد را کنترل می کند.برخی معتقدند توقف موقت تولید سروتونین در بدن می تواند باعث افسردگی شود.

4.ورزش یکی از راه های بسیار موثر برای کاهش استرس است،زیرا هورمون های استرس زای بدن در حین فعالیت های ورزشی کاملا مصرف می شوند.شما در پایان جلسات ورزشی علی رغم خستگی بدنی سرشار از انرژی خواهید شد و احساس بهتری خواهید داشت.

5.ورزش ترشح هورمون شادی آور سروتونین را در مغز به مقدار زیادی افزایش میدهد،طوری که اثر پایدار آن برای چندین هفته باقی می ماند به این ترتیب ورزش علاوه بر فایده های دیگر،ثبات روانی فرد را نیز تثبیت می کند.

منبع:کتاب 365 راه به سوی شادمانی



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





شنبه 3 تير 1391برچسب:شادکامی,انرژی مثبت, :: 10:8 :: نويسنده : قطره از دریا

درباره وبلاگ

سلام و خیرمقدم به شما روز،ساعت،دقیقه و ثانیه هاتون آسمانی و طلایی.به وبلاگ من خوش آمدید امیدوارم با مطالب وبلاگم این لحظاتی رو که مهمان من هستید بتوانم با جرعه ای انرژی مثبت و آرامش از نگاه های مهربانتان پذیرایی کنم با احترام
نويسندگان


خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 8
بازدید ماه : 200
بازدید کل : 208564
تعداد مطالب : 188
تعداد نظرات : 54
تعداد آنلاین : 1

مرجع کد اهنگ


کد متحرک کردن عنوان وب