طلایه دار

دلیل برتری خود را محک بزنید!

یک سفید پوست در هواپیما متوجه شد که صندلی مجاورش را به یک سیاه پوست داده اند.او با عصبانیت مهمان دار را صدا زد.مهمان دار پرسید:"مشکلی پیش آمده؟"

نمی بینید؟کنار من یک سیاه پوست جا داده اند،من نمی توانم اینجا بنشینم.باید یک جای دیگر به من بدهید.خواهش می کنم آرام باشید.متاسفانه همه صندلی ها پر هستند.ولی دوباره چک می کنم.چند دقیقه بعد مهمان دار برگشت و گفت:متاسفانه همان طور که گفته بودم در این قسمت جای خالی نیست.ولی با خلبان صحبت کردم و ایشان گفتند که فقط در قسمت درجه یک،جای خالی داریم.

قبل از این که شخص معترض بتواند چیزی بگوید،مهمان دار ادامه داد:خوب،ما نمی توانیم به مسافران عادی اجازه بدهیم که به قسمت درجه یک بروند.ولی با توجه به شرایط،متوجه هستیم که سفر با یک همنشین ناخوشایند فاجعه است.سپس مهمان دار رو به سیاه پوست کرده و گفت:خیلی عذر می خواهم،امکان دارد ساک خود را بردارید تا به قسمت درجه یک شما را راهنمایی کنم؟

منبع:دو هفته نامه موفقیت



نظرات شما عزیزان:

عباس
ساعت9:19---11 تير 1391
سلام بله هیج وقت از ظاهر دیگران نمی توان به شخصیت انها پی برد واقعا نکته بین هستید

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





یک شنبه 4 تير 1391برچسب:دلیل برتری,خود را محک بزنید, :: 10:53 :: نويسنده : قطره از دریا

درباره وبلاگ

سلام و خیرمقدم به شما روز،ساعت،دقیقه و ثانیه هاتون آسمانی و طلایی.به وبلاگ من خوش آمدید امیدوارم با مطالب وبلاگم این لحظاتی رو که مهمان من هستید بتوانم با جرعه ای انرژی مثبت و آرامش از نگاه های مهربانتان پذیرایی کنم با احترام
نويسندگان


خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 14
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 20
بازدید ماه : 212
بازدید کل : 208576
تعداد مطالب : 188
تعداد نظرات : 54
تعداد آنلاین : 1

مرجع کد اهنگ


کد متحرک کردن عنوان وب