فقط خدا، فقط خودت
طلایه دار

اگر می خواهی راهی را بری،کاری را انجام بدی،منتظر کسی هستی،که به عشق اون بری،سخت در اشتباهی. بخاطر خودت آن راه را برو. چون ممکن است اون شخص در میانه راهت نباشد و رهایت کند،راهت هم نیمه رها می شود و جز اتلاف عمر و انرژی و پشیمانی چیزی برایت نمی ماند.

اگر به ظاهر و زیباییت می رسی ،فقط به خاطر خودت این کار را بکن.چون اگر به خاطر شخص خاصی یا اشخاصی ظاهرت رو آراسته کنی ممکن است روزی آن شخص نباشدو تو هم مجبوری برای شخص دیگری ظاهرت را به شکل دیگری آراسته کنی.خودت را آن طوری که دوست داری باشی آراسته کن و خودت را دوست داشته باش.اگر می خواهی اعتیادت رو ترک کنی و فکر می کنی با رسیدن به شخصی و یا عشقی حتما این کار را انجام می دهی و می توانی به خاطر شخصی ترک کنی و دنبال انگیزه ای ،سخت در اشتباهی.چون اگر روزی آن عشق و انگیزه نباشد دوباره معتاد می شوی آن هم بدتر از روز اول.بخاطر خودت ترک کن چون خودت رو دوست داری ترک کن.

وقتی روی پای خودت بایستی و به خاطر این که خودت رو دوست داری کاری را انجام دهی،به مرور پاهایت قدرتمند می شوند و می توانند وجودت را در راهی که می روی تحمل کنند مانند ریشه گیاهی که در خاک زده می شود بعد از مدتی جان می یابد روی ساقه خودت مقاوم می ایستد ،رشد می کند و سر به افلاک می کشد.ما از گیاهان بالاتر و قدرتمندتریم.چون خداوند همیشه همراه بندگانش است. برای همه خواسته های خوبی که داری همیشه او را کنار خود بدان.

منبع:دو هفته نامه موفقییت

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





سه شنبه 13 تير 1391برچسب:, :: 15:45 :: نويسنده : قطره از دریا

درباره وبلاگ

سلام و خیرمقدم به شما روز،ساعت،دقیقه و ثانیه هاتون آسمانی و طلایی.به وبلاگ من خوش آمدید امیدوارم با مطالب وبلاگم این لحظاتی رو که مهمان من هستید بتوانم با جرعه ای انرژی مثبت و آرامش از نگاه های مهربانتان پذیرایی کنم با احترام
نويسندگان


خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 13
بازدید ماه : 205
بازدید کل : 208569
تعداد مطالب : 188
تعداد نظرات : 54
تعداد آنلاین : 1

مرجع کد اهنگ


کد متحرک کردن عنوان وب